niedziela, 27 stycznia 2013

Bohaterowie

                   






Tak, wiem. Nie wyglądam na czternaście lat. Tak, wiem. Moje zachowanie, też na to nie wskazuje. Masz z tym jakiś problem?












               


Od dziś jestem na diecie. Na miłosnej diecie.   













                     


Wiek, to tylko liczba. Dojrzałość jest wyborem. Ona wybrała.  













                 


Ta dziewczyna ma łeb! W przeciwieństwie do mnie...

















Czy. Ona. Właśnie. Zjadła. Moje. Ostatnie. Ciasteczko. ?. !.
A co mi tam, ona może.  



Wszyscy widzą we mnie tatusia. Przez to, czuję się za nich odpowiedzialny. Jednak ta sprawa, wymknęła mi się spod kontroli. I kto za to obrywa? No kto? Po co się pytam...to jasne, że ja....



I am bad boy, from Bradford. Yeah! 
Czekaj, czekaj...ty tu jesteś?! Jak by co, to nic nie słyszałaś.


Czemu to mnie, zawsze uważają za tą złą? Przecież ja nic nie zrobiłam.

















Ta smarkula, to moja bratnia dusza. Czuję to.

    


Harry. Ty debilu! Jak ty kochasz komplikować sobie życie. 
Nie widzisz, że ona tu nie pasuję?                                                   

3 komentarze: